Läsnörd

Eyey!
Nu tänkte jag berätta för er om mitt bokintresse. Mhm, spännande eller hur? Naaj, men jag HATAR verkligen att läsa! Det gör jag bara när jag tvingas till det i skolan, som nu till exempel! Jag läser en bok på engelskan och jag måste säga, JAG ÄLSKAR DEN! Så sjukt bra och intressant! "Big mouth & ugly girl" heter den. Förra terminen läste jag en bok som heter "Dear Nobody" på engelskan. Jag lovar er, jag grät på slutet! Haha! Bara man hittar rätt bok för en så blir man beroende av den och vill att handlingen ska vara verklighet och att karaktärerna i böckerna ska vara riktiga.

Nu är det så sorgligt också, för jag har bara 20 sidor kvar att läsa. Jag vill inte att den ska ta slut! :'(




/Mandish*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0