Trööööött

Nu är jag hemma från skolan igen. Jag hade bara en lektion idag, matte. Dom andra två lektionerna var inställda pga att mina lärare var sjuka. Så under tiden vi väntade på att matten skulle börja, stack jag och Emelie in i en ensemble sal och lirade lite! :)

Blev ingen träning för mig. Jag är helt slut! Men jag förstår inte varför. Jag har inte gjort något som skulle kunna få mig att vara så här trött! Funderar på om det är förkylningen som spökar. Funderar på om jag ska sova och sedan gå ut på en promenad. Mhm, så blir det nog.
Hoppas att ni mår bra i alla fall! :)


Emelie :)

Kommentarer
Postat av: Emilaw

Haha, vad bred man kan se ut x)

Thunderstruck!

2010-04-26 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0