H&L

God kväll bloggen!

Hoppas ni har en bra fredags kväll!
Jag har spenderat min eftermiddag i Lund där det är Lundakarneval! Wohohoho!
Det är grejer det alltså. Just nu är jag dock så j*vla trött... Jag har ingen aning om varför eller hur jag kan vara så här trött. Jag har inte varit så här trött på evigheter! Jag har så ont i min axel också. :(
Tror smärtan i axeln kan orsaka mer trötthet än om jag inte hade varit skadad.
Ni förstår vad jag menar, eller hur?
Gud vad jag klagar... Men ja, ni får acceptera det. Det är inte ofta jag klagar så yeah dude, deal with it. Hehe :)

Ha en fortsatt trevlig kväll hörrni! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: tack ^^

2010-05-21 @ 22:55:33
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0