hemma igen..

Hej tha blogg!

Nu var det grymt längesen jag skrev ju..Vilket beror på att jag vart borta ett bra tag. Närmare bestämt har jag vart i Ystad på militärläger med klassen och SoS-3orna. Riktigt najs har det varit. Najs men sjukt jobbigt vissa stunder, men vad ska man förvänta sig? Det är ju ingen semester precis ;)

Just det! Innan dess var jag i (den väldigt vackra!) huvudstaden och kollade hockey med mamma.. haha! Inte alls min grej, men man kan säga att jag gjorde det för mammas skull :P och det var faktiskt väldigt kul. Grymt bra drag på matchen. Dessvärre förlorade Sverige mot Ryssland :(

Lägger in lite bilder från Stockholm & lägret :)

PUSS ♥

//annish


Jag med ögoninflamation + världens förkylning i vackra Stockholm ;)


Tre Kronor gör entré i Globen..!


annish & josse ser farliga ut. vapnet är äkta, jag lovar! :$

Mysiga skadan på fingret där ja! men bara lugna, blev väl omhändertagen av en SISAF-soldat. Y-u-m-m-y in my tummy.. (a)

Här satt vi och snackade i nån ceperadio från stenåldern från kl. 8.00-20.00... förmodligen det segaste under hela veckan. Vi som var där blev bara lagom trötta på varandra efter den dagen ^^


Kommentarer
Postat av: simone

haha jag gillar sådana "fingerskador" man drar över fingret :)

2010-05-17 @ 10:25:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0