Yaay

Nu var det ett tag sedan jag skrev, tänkte det var dax att göra det igen! :)
Idag har jag sovit lääääänge sedan åkte jag iväg och tränade. Har inte mått så jättebra idag så jag körde inte så hårt på gymmet, blir lite jobbigare imorgon om jag mår bättre! Hehe!
Efter det åkte jag hem och städade. Dels för att jag själv ville och för att mina päron tjatar på mig. Mohuhuuh...
Nu är jag rätt rätt trött, jag brukar bli det om jag sover länge, så blir jag övertrött och vill sova mer. Det var nog en av orsakerna till att jag inte mådde toppen idag. Saknar nog Annish för mycket också. Jag skulle hoppat in i hennes resväska och hoppats på att det var varmt bland alla väskor på flygplanet. Precis som i "Små deckarna"! Har ni sett den? Sjukt bra är den! Se den om ni inte har sett den! :) Hihi. 

Hoppas ni har haft en bra ledig torsdag! :)

/Mandish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0